2011-03-03

I'm in Love... // Daily Somethings

i samma ögonblick jag lämnar dig, längtar mitt hjärta tillbaka till din värme ... 
jag får inte ut dig ur mitt huvud längre ... du har erövrat min makt att välja det. 
jag vill ge dig bara det bästa och finaste som finns ... 
min energi och engagemang går till att göra dig ännu finare med varje dag som kommer ...
jag önskar jag kunde sakna det jag hade innan dig, men det är så meningslöst nu, när jag har fått det bästa i mitt liv ...
du är så underbar på alla sätt, i allra minsta detalj. din stora, ljusa och öppna personlighet gör att jag känner mig trygg även på avstånd. nu vet jag att du finns alltid där för mig.
i dig har mina drömmar förverkligats ...
du är originell och enastående-det ger mig glädje!
jag är så tacksam att du finns och att vi har äntligen funnit varandra.
jag firar varje ny dag jag får spendera tillsammans med dig, min älskade ...
det pirrar i min mage, när jag hör mig själv att säga ditt vackra namn ... Solstigen 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...