2010-10-11

San Francisco, baby!



ещё 26 дней и я в Сан-Франсиско! если бы нетерпение было розовым слоном, то в моём доме уже давно не было бы других оттенков цветов и никакого места ни для кого из нас. 
если не в преизбытке, то я люблю это чувство ожидания. предвкушение.
две недели далеко от дома... великолепное чувство!
одна проблемная мыслишка не покидает меня: что брать с собой???
мне нужно чувствовать себя максимально счастливой, что и делает выбор одежды чрезвычайно важным мероприятием!
иду за советом к мужу, в ответ получаю: джинсы и пару футболок!!
как я рада, что я женщина! разве мужчинам может быть также интересно жить?перерывая свой гардероб, нахожу беспредельный мир всевозможных воспоминаний,незабываемых преключений  и ожидаемый мир новых ощущений!
26 dagar till och jag är i San Francisco!
om otålighet var rosa elefant, då, skulle det inte finnas några andra nyanser av färger och ingen plats för någon av oss i mitt hus under en lång tid! jag älskar denna känsla av förväntan. förväntan i lagom mängd.
två veckor hemifrån ... en härlig känsla! en problematisk liten tanke lämnar mig aldrig: vad ska jag ta med mig?
jag behöver känna mig maximalt lycklig, vilket gör valet av kläder till en oerhört viktig händelse!
går till min man efter ett råd. som svar får jag: ett par jeans och t-shirts!
å! jag är så glad att jag är en kvinna! tvivlar om livet som en man är lika intressant att leva?
rotar min garderob och hittar en gränslös värld full av alla underbara minnen, oförglömliga äventyr och en efterlängtad värld, överfull av nya upplevelser!
lånad av Jessica.
 

5 kommentarer:

  1. Lena, are you going by yourself? What's the occasion? I love SF!!!! Have an awesome time. And yea, take more money than clothes, cause America is a shopping paradise.:)

    SvaraRadera
  2. åh va spänannde det kommer att bli !!!

    SvaraRadera
  3. hahaha loved that quote! so true!!! san fran will be amazing! lucky you xxx

    SvaraRadera
  4. I travel with three good girlfriends of mine. We're going to SF, Las Vegas and Salt Lake. There will be absolutely superb fun! Can't wait!

    SvaraRadera
  5. can't wait to see your posts and pix about the trip. have a safe one!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...