2011-06-22

lika som bär "j

#1
#2
#3
#4
 #5
och till slut... #6
klockrent! haha!
vilken tycker du är bäst matchad? xox!
[alla djur bilder är lånade från Pinterest]
-----------------------------------------------------------
! P.S. barnen ÄLSKADE det här inlägget! de har fått gissa själva vem är vem... när min son såg apan skrek han glatt: det är ju JAG!!! och började skratta, vilket han gör fortfarande. Lexie vill skriva ut bilden, Milli planerar hur hon ska göra något liknande på sin blogg... men lilla Lisa gråter att hon inte vill vara en uggla! : ) så. hon har fått välja själv en bild som passar henne bättre och till slut blev det den här... "j

2 kommentarer:

  1. Underbart! Birger och giraffen är klockren; samma blick och lika långa.
    Du är för härlig!!

    SvaraRadera
  2. Vad jag saknar er!! Hälsa dina gullungar så mycket från mig! Eller jag menar alla djuren ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...