2011-09-14

om jag skulle välja en tapet...

...då skulle den vara någon av de här. Just idag... Imorgon vet jag inte om jag kommer att gilla dem lika mycket, som idag. Jag tröttnar på tapeter för snabbt... av den anledning, väljer jag oftast "neutralt" målade väggar och väggdekor, vilket är så enkelt att byta, om man har tröttnat. 
Nåväl. Jag har redan bestämt mig för en fondvägg i teverummet och i Millis rum. Nu är det bara att välja rätt tapet. 
Den första serien av underbara tapeter hittade jag på MissPrint. Min favorit är den gråa tapeten, som heter "Little Trees" och den blåa tapeten, som heter "Muscat Small Duck-Egg Blue"
Den gula tapeten "Saplings" är super fräck, jag älskar den med faktiskt! :)
I den här tapeten har jag varit förälskad länge nu. Den heter "Whole Wide World" och kommer från den härliga, jättesöta barnkollektionen "Hide and Seek" från Mr Perswall. Den skulle passa perfekt till min sons rum, vetja!

"Dotty" är en av mina absolut favorit tapeter! Den och många andra söta varianter hittade jag på "Ferm Living"
Har du några tips att dela med dig? Vad hittar du dina tapeter? Berätta!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...