2011-09-15

Majs & Världens Bästa Tjejer & Instagram

Jag tror att jag har redan, vid flera tillfällen, nämnt för er att jag har ett ämbete i Kyrkan. Världens bästa ämbete, på riktigt! Ledare för Unga Kvinnor i vår församling, tillsammans med världens bästa Åsa och Bella! O, vad jag gillar <3 dessa underbara tjejer! De har allt: livsglädje, andlighet, intelligens, skönhet, godhet och viljan att leva värdigt. De lär mig mycket, hela tiden. Jag beundrar, respekterar och älskar deras olika personligheter. Så tacksam för privilegiet att få spendera så mycket tid med dem alla. 
här är gårdagens majsplockning i bilder.
"When we choose to believe, we understand and see things in a different way. When we see and live that way, we are happy and joyful in a way that only the gospel can bring."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...