2011-10-04

JAG VANN! {TodayILove!}




Vet ni vad för underbart roligt hände mig i fredags?! Jag vann 'en utlottning' på en fantastisk blogg! En inspirerande blogg 'Yesterday You Said Tomorrow'! Där följer jag med stort intresse en svensk familjs spännande äventyr. 
Den här unga familjen med två små barn flyttade till Thailand [i alla fall under de 7 följande månaderna, om jag förstod rätt]... Så inspirerande! Så vågat! Så exotiskt! Så fantastiskt SKÖNT att skippa den mörka, kalla vintertiden!
I alla fall, jag vann!!! Två biobiljetter! Idag har jag fått dem i min brevlåda, där har de legat från igår!!! YEY! 
Nu är det bara att skaffa en snäll barnvakt och gå på en biodejt med min Herrbi. Finns det någon frivillig entusiast där ute? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...