2011-09-18

7best on Monday (v.38)

God Måndag, mina fina! 
Jag sitter och tänker på den kommande veckan. Vad kommer den bringa med sig? Vilka avtryck kommer den lämna i mitt liv? Hoppas och tror att den bringar många glädjande ögonblick! 
Många små glädjande "orangea" ögonblick.
Orange associeras med något glatt, varmt och extraordinärt för mig. Jag har letat efter inspirerande bilder och den orangea färgen hittade mig överallt. Till slut såg jag bara orange. Jag tänkte faktiskt att vi brukar ofta se det vi vill se... Om vi koncentrerar oss på det vackra och det positiva i allt som finns runtomkring oss, då kommer allt annat blekna och vi kommer att glädjas åt det fina.
Låt oss VÄLJA att se den orangea glada nyansen i allt som livet bringar med sig... xox!
[alla bilder har jag hittat på Pinterest, via Preppie Bettie]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...