2011-10-01

Three Things/ Three Thanks {day1}

Jag har ju bestämt mig för "Three Thanks", som ni vet... Idag tänker jag tillbaka på den ljuvliga veckan. Så mycket stort och smått har hänt under bara några dagar, inte minst det helt makalösa sommarvädret vi har haft nu i några dagar! Mycket att vara tacksam för!
- Är tacksam för LekplatserTorsdags eftermiddag ägnades åt lek. Så fullständigt underbart!
-För en underbar Fredag, som jag har spenderat med bästa vänner från morgon till kväll! Så tacksam för Vänskapen, det vackra Vädret och Naturen!  Att ha det och njuta av allt detta-det är livet det!
- Är så oerhört tacksam för det mest inspirerande talet jag hade hört på länge. Det fantastiska talet som har inspirerat mig att skriva ner tre saker varje dag som jag är tacksam för. Tre små "vardagliga" ögonblick, som får mig att känna glädje. Jag är en lycklig och älskad dotter till Himmelske Fader och det vill jag känna varje dag. 

"The happiest people I know are not those who find their golden ticket; they are those who, while in pursuit of worthy goals, discover and treasure the beauty and sweetness of the everyday moments. They are the ones who, thread by daily thread, weave a tapestry of gratitude and wonder throughout their lives. These are they who are truly happy." 

Vad är du tacksam för idag? Känn dig så välkommen att berätta. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...