2011-10-02

Three Things/Three Thanks {day 2}

Vissa dagar har man svårt att komma på, även så få, som tre saker man är tacksam för. 
Idag är det INTE en sådan dag! Idag är jag överväldigad av tacksamhet.


GENERALKONFERENSEN.
Hela den fantastiska helgen har jag haft möjlighet att lyssna till kyrkans ledare, deras vittnesbörd, tröstande och upplyftande budskap. Så oerhört tacksam för privilegiet att tillhöra Jesu Kristi kyrka av sista dagars heliga.
Känn er mycket välkomna att läsa mer om kyrkan här.

min iPHONE
Hela dagen lyssnade jag på direkt sändningar från generalkonferensen, tack vare min iPhone, hemma i soffan. Jag har haft mycket lågt blodtryck hela dagen och har inte riktigt orkat ta mig till kyrkan idag, vilket jag annars gör på söndagar. Istället har jag spenderat med min iPhone, sittandes och liggandes i min soffa, större delar av dagen och lyssnat! 
Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...