2011-10-15

Three Things/Three Thanks {day 11}

På grund av sådana lysande dagar, som idag, klarar jag av hösten! Inte bara klarar av, jag njuter av den! Vilken dag! 
Jag vaknade vid strax över åtta och efter en snabb varm dusch och rostat bröd till frukost, skyndade jag och min dotter Milli oss ut, i solen. Vi planerade ta en shopping runda: först till loppis, sedan till torget och till sist ta en sväng på stan...
* * * * * *
Så. Idag är jag tacksam för vår lagom stora stad. 
Vi parkerade bilen på ett perfekt avstånd till alla de platserna vi skulle hänga på hela förmiddagen och vår shopping runda blev mest till en härlig promenad i det perfekta höstvädret! 
Älskar vår fina stad idag!
* * * * * *
För Naturen som är iklädd i de vackra, varma höstfärgerna. Min själ jublar!
* * * * * *
För små mysiga secondhand butiker, proppfulla med gamla prylar och möbler. Älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...