2011-10-05

Three Things/Three Thanks {day5}

Titta vem jag hittar i min säng VARJE morgon? 
Japp. Lisa kommer fortfarande till vår säng varje natt. Hon fortsätter att sparka på oss halva natten, lägga sina fötter på min kudde och andas i mitt ansikte... Men vet ni vad? När vi vaknar på morgonen, då är allting glömt och förlåtet. Det är så mysigt och alldeles ljuvligt att se hennes strålande ögon och känna hennes 'härliga' morgonluft ur hennes lilla mun. :) För ni vet, det första Lisa gör så fort hon har öppnat sina stora ögon är, börjar PRATA! 
Och det är jag så tacksam för!
Jag är tacksam för små kärlekstecken jag fångar med min iPhone kamera varje dag i vårt hem.
På eftermiddagen kom en av mina käraste vänner K. hit med sina barn, vi pratade, lagade soppa och hade väldigt trevligt, som alltid. Jag är så tacksam att ha den här vänskapen i mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...