2011-11-15

Gröna Jeans till NY!

Ohooo! I morgon kommer jag befinna mig långt härifrån, mer konkret i världens häftigaste stad- New York! 
Min att-göra-lista:
a) Att bestämma vad ska jag ta med mig! Bara för fyra dagar. Men ändå. Viktigt. Mycket viktigt hur jag kommer att känna mig där, just därför står min resegarderob högt på listan. Jag har en 'viktig' princip när jag reser-att vara så snyggt och samtidigt så bekvämt klädd, som möjligt. Saken är att denna princip har jag egentligen inte bara då jag reser, utan alltid. 
Nåväl. Byxor. 
Jag har nämligen två par favorit jeans: ett par orangea och ett par mörkt gröna. 
Jeansen behöver jag välja först och främst, därför att allt annat i resegarderoben kommer att byggas på och utgå från det viktiga valet =) {Så tänker jag: orangea är lite mer höstliga, eller hur? Mörkt gröna är mer med 'christmas-känsla' i. Hm. Jag tror att det är bestämt nu. Mörkt gröna är det självklara valet, för jag kommer spendera mycket tid åt julklappshandeln}
{vädret verkar vara helt okej därborta. godkänt!}

b) Packa in allas Önskelistor.
{Barnen har skrivit flera meters långa önskelistor, där man upptäcker allt från ett hårspänne till egna symaskiner =)}

c) Skriva ett schema för våra bästa barnvakter. Ett schema där det står När, Vad, Hur ska barnen passas, mätas, skjutsas, hämtas, nattas och mkt annat. =)

P.S. {HerrBi är redan klar med sin packning. Det tog exakt 4 minuter, utan skämt!}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...