2010-12-20

7 Best On Monday (v.52)

ok! snart är det JUL! 
just nu tänker jag nästan BARA på den härliga, strålande, förväntansfulla högtiden, men jag försöker ändå att dela med mig något alldeles speciellt, häftigt och fint, enligt mig :j
1.
i veckan tänkte jag mycket på bröllop. det finns flera anledningar till det; en av dem är faktiskt ett riktigt bröllop, ett sagolikt och alldeles alldeles underbart bröllop, som vi har varit på i veckan. tyvärr har jag inga egna bilder från detta bröllop, men jag hittat en del från andra, som kan vara till inspiration eller bara estetisk njutning...(fransk inspirerad dukning)
(source)
2.
3.
many artists have used pencils to create works of art - but Dalton Ghetti creates miniature masterpieces on the tips of pencils! (read more about him--> HERE)
4.




jag vet att mina barn skulle älska sådana söta kuddar!
ett bra julklappstips kanske...


här hittar du priset och mer info.








5.


finns det någon annan mobiltelefon bättre än iphone4?? tror inte det :)


6.
jag är helt förälskad i de otroligt charmiga quotes!
(source)
7.
jag älskar den här vintage klänningen. den är dock inte från Coco Chanel, men ändå. det är någonting helt ljuvligt i kombinationen av silk och sammet, inte tala om färgen! den är helt enkelt oslagsbar! 
(enligt mig)









1 kommentar:

  1. du är så begåvad och du är fantastisk på alla sätt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...