2011-11-01

No Depression!

Jag behöver lots of that idag! 
Jag och en av mina närmsta vänner försöker undvika höstdepressionen tillsammans. Igår satt vi och diskuterade i timmar vår strategi, bollade alla möjliga och omöjliga förslag med varandra, skämtade och dansade till spellistan "no depression"! 
Jag tänker på livet utan vänner... 
Tomt!
Meningslöst!
Ensamt!
Deprimerande!

Så. Jag vill "give thanks for another day of loving". Idag har jag ännu en möjlighet att älska mitt liv, min familj, mina vänner, MIG SJÄLV.
Jag ska: "be a part of life, not afraid of it", "make the choice to let go of negative thoughts" och tänka på att [jag] "a walking breathing wonder."
För att 'jag blir vad jag tänker'! och jag 'tänker' bli perfekt en vacker dag! 
Ha en finfin dag! 
Enjoy NOVEMBER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...