2011-01-22

Three things! // three thanks! { day4 }

idag har det varit en solig fredag! en härlig vinterdag! jag hade stora planer, som vanligt... sådan är jag. stora planer-små resultat! {inte alltid, men ofta. speciellt denna årstid}... men, men... måste bevara positiviteten. idag är jag tacksam för en kommentar på min blogg, som gick in rakt i mitt hjärta! {tack!}
utan min HerrBi skulle livet vara alldeles för vardagligt och tråkigt. jag är tacksam för hans speciella sätt att kunna göra mig glad. 
och, slutligen, skulle jag vilja uttrycka min tacksamhet för ett efterlängtade inlägg av en av mina absolut käraste personer. det blev ännu bättre, än jag förväntade mig och berörde mig djupt. TACK! 
{med hennes tillåtelse, länkar jag det HÄR}
God Natt! xox, E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...