2011-11-14

Gabriel.

I mitt liv har det aldrig funnits någon mer underbar, handsome, kärleksfull, smart, generös och begåvad liten man som DU. 
Från den mörka novemberdagen för åtta år sedan, från det ögonblick då jag såg DIG för första gången, har jag blivit den mest välsignade. För alltid! 
Du lyser upp varje dag för mig, varje minut av mitt liv med ditt skratt, din kreativitet, din livsglädje, med dina ständigt strålande bruna ögon! 
Om jag var tvungen att välja bara en av alla de många egenskaperna du har välsignats med, skulle jag då utmärka Ditt Hjärta. Din förmåga att älska. Ditt Hjärta är något obegripligt stort, Gabriel! 
Använd flitigt ditt hjärta, Gabbe. Slit ut det på dem du älskar!

"Your heart is a great river after a long spell of rain, spilling over its banks. 
All signposts that once stood on the ground are gone, inundated and carried away by that rush of water.
And still the rain beats down on the surface of the river. 
Every time you see a flood like that on the news you tell yourself: That's it. That's my heart."
/Kafka on the Shore, Haruki Murakami

Idag är DU alla mina '7best on Monday'. Det finns ändå ingenting, som kan jämföras med DIG, min son! Jag älskar dig så det gör ont!
innan 1år.
1år.
3år.
5år.
6år.
6år.
7år.
7år.
GRATTIS min underbara Gabriel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...