2011-01-25

3 steg närmare 40! // Daily Somethings

1. att vara snygg på bilder är INTE min grej! det har jag sagt till mig själv, när jag var 11 och jag tror fortfarande på det!
2. jag är fortfarande för small, precis som alltid.
3. jag oroar mig för mycket, oftast helt i onödan.
4. jag är godtrogen, på gränsen till naiv.
5. beundrar människor som skapar, förändrar världen, genom att leva rent.
6. jag tål inte stress, men jag skapar stress ofta med flit.
7. jag mår sämst under alla högtider och gillar verkligen inte mina födelsedagar!
8. de, som jag har någon gång älskat, älskar jag för alltid.
9. gå till överdrift med det mesta är absolut MIN grej!
10. jag kan starta en vänskap med nästan vem som helst.
11. tröttna på saker för snabbt-det är JAG!
12. kan vara extremt pedantisk i vissa saker och helt slarvig och oorganiserad i andra<-- en maximalist är jag, med andra ord.
13. har lätt för att gråta, små enkla saker kan beröra mig till tårar.
14. jag skulle införa dödsstraff för sexuella övergrepp mot barn.
15. jag är en mycket orädd person i extremala situationer, precis, som min far.
16. jag har en enorm styrka inom mig, men utan att använda den, lever jag mitt liv.
17. det värsta jag vet är lögn.
18. jag flörtar helt naturligt, har gjort det sedan jag var ett.
19. jag har haft för mycket tur i mitt liv, men är för blyg att tänka så.
20. när jag är inte på humör-vet ALLA om det.


jag är 33 år nu, tre steg närmare 40. jag vet mycket om mig själv, men det finns fortfarande mycket att upptäcka. utvecklas slutar jag aldrig, jag är på väg dit jag vill komma, med orublig tro på Gud, på mig själv och på de som står mig nära! 33! är bara början!

5 kommentarer:

  1. I am always a grump when it's my birthday. But I have reason -- I'm not aging well. :) You, on the other hand, my dear, are as beautiful and full of life as the day I met you nearly 18 years ago! Happy Birthday!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin och du verkar känna dig själv rätt bra också ;) Hoppas att du fick en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    jag älskar hur du är för person!

    SvaraRadera
  4. To be good looking on pictures is TOTALLY your thing! Thanks for sharing this fun information about yourself! The death penalty... I agree 100%!!
    Happy Birthday!

    SvaraRadera
  5. Thank you, my dear friends!!!!:))) love you all!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...