2011-01-27

three things! // three thanks! { day 6 }

-->idag är jag tacksam för den stora bloggvärlden! otroligt hur mycket gott det finns att upptäcka, att njuta av och få mängder av glädje och inspiration! så fantastiskt roligt att en del av mina goda vänner har startat bloggar och jag måste säga att det är en av de bästa sakerna jag har börjat med! :) 
-->mitt hjärta är fortfarande fyllt med obeskrivliga känslor och, så klart, tacksamhet till alla mina vänner, som gratulerade mig på födelsedagen. både genom facebook, vkontakte, telefon, e-mail! jag känner er kärlek och det är ovärdeligt! TACK!
--> att kunna känna tacksamhet är en välsignelse, en gåva. jag vill utveckla den, genom att upptäcka små enkla saker som händer och vara tacksam för dem. jag vet att välsignelser finns överallt, änglarna hjälper oss dagligen. ibland behöver vi bara stanna till och lägga märke till de små, obemärkta undren. jag är tacksam för tacksamhetens gåva.
vill du dela med dig av vad du är tacksam för idag? xox!

4 kommentarer:

  1. Jag är också tacksam för mina vänner. Sedan är jag tacksam för att vi kan få gratis utbildning i Sverige och att vi har yttrande frihet.

    SvaraRadera
  2. Jag är tacksam för att jag har ett vittnesbörd om Jesu Kristi evangelium. Jag är tacksam för min familj och mina vänner. Jag är tacksam för att vi bor i ett land med fred.

    SvaraRadera
  3. 1. jag är tacksam för att vi ska flytta till trånghalla
    2. jag är tacksam för att vi har fred
    3.jag är också tacksam för att jag kan gå på skolan

    SvaraRadera
  4. Jag är tacksam för din hjälp Lena, tack så jätte mycket!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...