2011-01-20

three things! // three thanks! { day3 }

idag är det lätt för mig att vara tacksam!

--> dagen startade med en extrem trevlig fika på Bernard's. småprata, beundra varandra och skratta oss tjejer emellan är så kraftgivande, avkopplande och inspirerande! 
fullständigt älskade min förmiddagens fika, längtar efter fler sådana stunder! tack! tack! tack!
--> inte nog med det! dagen bjöd även på en tjejkväll med några mina andra vänner... bättre än vänner finns bara vänner! jag älskar dem, varenda en! tacksam för vänskap! 
--> min sista tack går till mina kära Steena och bella Bella för en fin tanke i form av röda tulpaner. det satte där pricken över i-et. tycker om er! "J

{hinner inte lägga in bilder, kom hem precis } god natt! 
p.s. förresten, vad är du tacksam för idag???

4 kommentarer:

  1. Wait, do you drink coffee these days?

    SvaraRadera
  2. :))) I know, that google translator is so bad, especially to Russian! :)))) of course, i'm NOT drinking coffe! we are still in the same team, you and me, forever will be so!! :)) xoxox!

    SvaraRadera
  3. What's the substitute for fika? I reckon, it's a big tradition for Swedes.

    SvaraRadera
  4. даа, это очень типично для Швеции, пойти с дузьями "фика" (это и глагол и существительное) :) чаепитие, другими словами, только вместо чая-кофе, а для нас горячий шоколад :) xox!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...