2011-06-06

she knows me/ friends

när man känner sig ensam, otillräcklig eller trött finns det ingenting bättre än att få känna kärlek. kärlek av en vän, som tycker om dig. du kanske inte alltid hör eller ser den kärlek, men det betyder inte att den inte finns... och ibland när man behöver den som mest och inte alls förväntar sig att få den, tittar den plötsligt fram och värmer en, som solen bland alla flygande moln. då är denna kärlek som allra bäst. oväntad och ytterst äkta. tack för inlägget, kirsty! 


en sak till. jag har många vänner, som på olika sätt visar mig sin uppriktiga kärlek här, i mitt nya hemland. min Sverige! dessa vänner lyser upp för mig varje dag; både glädjedagar och speciellt under prövningstider! tack att ni gör mitt liv till en ovärderlig skatt! 
♥ all min kärlek till er ♥ och lite svenska blommor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...