2011-09-26

7best on Monday (v.39)

God Måndag, finaste vänner! 
Hoppas att ni alla hade en ljuvlig helg. <3
Idag har jag börjat dagen med en lekstund. Så ljuvligt att kunna ta det lugnt på morgonen och bara leka. <3 För min del handlade det mest om att observera Lisas lek. Hon tog fram små dockor och lekte hela förrmiddag vid köksbordet, medan de andra barnen var i skolan och jag städade köket efter gårdagens middag. Vi uppehöll varandra med korta diskussioner då och då och sjöng tillsammans till några ryska låtar, som spelades i bakgrunden. Hennes fantasi och artistism fascinerar mig. 
(för att inte glömma bort hennes små och stora tankar, hennes ljuvliga röst och miner, filmar jag henne ofta med min iPhone)
Nåväl.
Veckans "7best on Monday" inspirerades nog mycket av dagens lekstund.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
(klicka för källa)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...