2011-10-12

Three Things/Three Thanks {day 9}

Dagarna flyger iväg... alldeles för fort, men just nu, gör det faktiskt ingenting! Ju snabbare flyger dem, ju fortare blir det vår igen!
 Idag känner jag tacksamhet för det här:
* * * * * * 
Min älskade vän Marie S. Hon lyste upp min dag idag... Älskar denna vackra kvinna!
* * * * * *
Tjejernas modevisning idag. 
Så duktiga och kreativa är dagens barn! Är mycket stolt och glad att se mina barns utveckling och uppleva deras "stora" och "små" framgång. Så tacksam även för mina barns ledare i 'Nyckelpigor', som engagerar sig, ger av sin tid och talager, stödjer och älskar dessa underbara unga tjejer! Min kärlek till er!
* * * * * *
Vi skrattar och gråter tillsammans. Det är vänskap det!
{hon har faktiskt gjort en personlig 'plan of attack' mot höstdepression. mycket givande!}
* * * * * *
Vad är du tacksam för idag? xox!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...