2011-10-11

Three Things/Three Thanks {day 8}

Idag är jag tacksam för det här:
* * * * * *
För min dotters kreativitet. Hon är en mycket begåvad konstnär. Det har hon så naturligt i sig till stor glädje för sig själv, mig och jag hoppas för många andra... 
* * * * * *
För mitt stora kök, där vi spenderar större delar av dagarna. Vi lagar mat, gör läxor, umgås, ritar, skapar, diskar, syr, läser-allt detta och mycket annat gör vi antingen tillsammans eller på vart sitt hörn. 
Idag har jag riktigt njutit av matlagningen på grund av möjligheten att se på min dotter vid det stora matbordet mittemot. Hon satt där i sin lilla värld av pennor, saxar och pappersdockor i flera timmar och jag kände inget annat än tacksamheten över att kunna helt enkelt titta på henne, min snabbt växande dotter.
* * * * * *
På eftermiddag invaderade Gabbe och Lisa vårt badrum. Det var riktigt kul det med! 
Jag är tacksam att mina barn är så lättroade, att vatten i badkaret med lite skum i kan göra succé av en vanlig tisdag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...